Samen naar de tekentafel

Klaar voor de start? We maken een vliegende start in drie stappen. Samen bepalen we de koers, kiezen de juiste bouwblokken en vertalen jouw wensen naar een logisch en gebruiksvriendelijk platform.

Strategie bepalen

We bepalen en evalueren samen jullie doelen en verwachtingen van het platform in strategische sessies.

Platform inrichten

Samen met onze adviseurs werken we aan de indeling, navigatie en gebruikersrechten van de website.

Zelf beheren

In onze trainingen leer je het platform zelf te beheren en toegankelijke content toe te voegen.

Ook na livegang blijven we betrokken

Je hoeft niet alles zelf uit te vinden.

Mark en Anne zitten voor je klaar

Kom je er even niet meer uit? Geen nood! Onze helpdesk staat voor je klaar. Geen menu's, muziekjes of callcenters, maar direct hulp van Mark of Anne.

Mett Academy

Met onze academy helpen we je om het beste uit je platform te halen. Vind tips, nieuws en how-to's. Ontmoet andere beheerders via de community of neem een kijkje op de roadmap.

Coaching

Je vertrouwde adviseurs gaan regelmatig met je in gesprek om terug en vooruit te kijken. Om doelstellingen te vertalen naar acties en om jouw doelgroep te boeien en binden aan je platform.

Jouw doelgroep actief aanhaken?

Juliette vertelt hoe ambassadeurs helpen om jouw platform te laten bruisen.

Klanten aan het woord

En nee, ze zijn niet omgekocht.

Nina Lambalk, Rijkswaterstaat

'De samenwerking met Mett verloopt erg prettig! De adviseurs reageren snel op onze vragen, zijn zeer behulpzaam en denken goed mee.'

Judith Consen,
Kleurrijk Wonen

'Mett is een zeer gebruiksvriendelijk platform. Eenvoudig in gebruik met een groot bereik. De medewerkers van Mett zijn zeer behulpzaam, goed bereikbaar zijn en reageren snel. Dat is zeker een plus.'

Rinke van Veen,
Gemeente Alphen aan de Rijn

"Als iets niet lukt in het CMS, word ik supersnel geholpen. Dat is fijn werken, ook als het CMS soms even niet meewerkt vindt Mett altijd een oplossing.”

Waar je waarschijnlijk ook benieuwd naar bent

Hoe helpt Mett mijn platform in de lucht te krijgen?

In strategische sessies bepalen we samen de koers, kiezen we de juiste bouwblokken en vertalen jouw wensen naar een logisch en gebruiksvriendelijk platform. Zodat jouw gebruikers direct vinden wat ze zoeken.

Welke trainingen biedt Mett aan?

De Mett Academy helpt je op weg met beheerderstrainingen, toegankelijkheidstrainingen, intervisie en masterclasses.

Wat voor support biedt Mett?

Handleidingen, tips en trucs vind je op de Mett Academy. Of neem contact op met Mark en Anne van de helpdesk. Ook gaan je vertrouwde adviseurs regelmatig met je in gesprek om terug- en vooruit te kijken. Om doelstellingen te vertalen naar acties en om jouw doelgroep te boeien en te binden aan je platform.

Hoe gebruiksvriendelijk is Mett?

Mett is simpel aan de voor- en achterkant. Neem de regie en voeg zelf pagina's, content, bouwblokken en gebruikers toe, test en publiceer. Zo breng je online betrokkenheid direct in de praktijk.

Wat is de gemiddelde doorlooptijd?

De gemiddelde doorlooptijd van start tot livegang is 6-12 weken.

Hebben wij technische kennis nodig om het platform te installeren?

Mett is een clouddienst ('Software as a service' of SaaS). Dus hoeven er geen complexe IT-projecten gestart te worden.