Demo aanvragen
Bel gerust 030 292 07 01
  • Demo aanvragen
    • Blog

    Platform voor online samenwerken met klanten

    Werk jij al online samen met klanten? Online samenwerken is de toekomst. Niet alleen met collega’s en partners, maar ook met klanten. Op deze manier blijf je in contact met klanten. Op deze manier biedt je klanten betere service. Maar online samenwerken met klanten heeft nog meer voordelen..

    1. Er worden minder fouten gemaakt in de communicatie met klanten.

    Je krijgt een melding wanneer men een vraag stelt of een reactie plaatst. En gesprekken en discussies zijn eenvoudig terug te vinden. Ook kun je klanten in groepen indelen waardoor je eenvoudig nieuwsbrieven kunt sturen naar groepen klanten.

    2. Je kunt klanten sneller en beter helpen.

    Verlies geen documenten en afspraken in overvolle mailboxen. Doordat je altijd en overal op het platform kunt, kun je sneller reageren op vragen van klanten. Zo worden klanten niet langer ‘van het kastje naar de muur gestuurd’. Is iemand ziek of op vakantie? Dan kan een collega teruglezen wat er is besproken en het contact met de klant oppakken.

    3. Je biedt klanten een laagdrempelig platform om vragen te stellen.

    Klanten zien op het platform met wie zij contact hebben. Dit maakt samenwerken persoonlijker. Door in te loggen via Facebook of LinkedIn is het bovendien niet nodig om een extra wachtwoord te onthouden. Klanten hoeven niet meer te zoeken naar de juiste documenten, want met één klik op de muis zijn ze bij de pagina met al hun persoonlijke documenten.

    4. Je weet zeker dat je klanten toegang hebben tot de meest recente informatie.

    Je kunt klanten niet alleen toegang geven tot een pagina met alle algemene documenten, ook kun je ze een eigen pagina geven en daarin de persoonlijke documenten. Wordt er een nieuw document geplaatst? Dan ontvangt de klant naar keuze een e-mail notificatie.

    5. Je optimaliseert de documentenstromen.

    Alle documenten staan veilig op één plek opgeslagen. Door klanten toegang te geven tot bepaalde documenten behoud je het overzicht.

    6. Je bespaart tijd.